יום שבת, 8 באוקטובר 2016

רק בת 12 או כבר בת 12 ? צילומי בת מצווה בסטודיו יצירה מהבטן




כמי שפוגשת בכל יום תינוקות בני יומם, תינוקות בני חצי שנה , שנה ומעלה אני מודה שכשמגיע תורם של צילומי בת מצווה ההתמודדות שונה.
זה גיל שמלווה בילדות שמשלבת נשיות. המון תחושות לא מגובשות שניתן לא מעט פעמים לזהות כבר בהתחלה.
מצד אחד רוצה להיות כבר גברת ולהתגנדר באופן הכי נשי שיש ולעיתים פרובוקטיבי מידי לטעמי לגיל הזה,  ומצד שני תום ילדות, זרימה ללא מעצורים וללא מקובעות.
לכן אני תמיד שואלת האם את רק בת 12? או את כבר בת 12?

כשמגיעות אלי בנות לפגישת הכרות לפני הצילומים הן עדיין מגיעות עם האמא שלעיתים רבות חולמת להגשים את עצמה בזכות ביתה, ולעיתים מנסה להשליט את הסגנון שהיא מתחברת אליו. מבינה את הרצון אך חוששת שזה יכול לגרום להתנגשויות מכיוון שקרה לי לא מעט שהבת משכה לסיגנון אחד והאמא לאחר כך שנוצר קונפליקט לא נעים.
עם הנסיון לומדים תמיד, ומכך הבנתי שעלי להקשיב לרצון הבת שעומדת מולי להסביר לאמא שזה היום שלה ושתפנה לה את הבמה, ותסמוך גם עלי.

בגיל הזה הבנות מאוד מושפעות מהחברות שלהן וברב המקרים מה שהחברות עושות זה הכי טוב.
אני שכידוע פחות מתחברת לתופעת ה"עדר" מושכת אלי מראש בנות שמחפשות את הסגנון היותר אומנותי.
את התמונות שיתנו להן ביטוי לא תינוקי מידיי אך גם לא פרובוקטיבי.
מנסה להתאים את התחביב ולהביא את החן שבגיל הזה לתמונות. מנסה לשחרר אותן ממקובעויות מכיוון שזה גיל שהביטחון העצמי לא תמיד בשיאו - מנסה לשים את עצמי במקומה ולהבין לנפשה, להיזכר בעצמי בגיל הזה ולדעת איך לגשת.
זהו גיל מאוד רגיש, לעיתים לא בטוח בעצמו ומלא בהיסוסים. משתפת אותן בתהליך ומסבירה להן שהבגד שלובשים נראה אחרת בתמונות עם תפאורה מסביב.
מסבירה שכדאי להביא לבוש מגוון בכל מיניי סגנונות ואם חסר משהו אני משדרגת את הסט.

צילומי בת מצווה מתחילים לרב בחוץ, יש המון לוקיישנים. זה יכול להיות בים, ביער, בחולות, במבנה נטוש המלא בגרפיטי, בחוות סוסים, ולאחר מכן עולות לסטודיו ששם התפאורה היא אינסופית.

הסטיילינג הוא חלק אינטגראלי מהצילומים שלי. לא מוותרת עליו הוא נותן המון אופי לתמונות.
ובמיוחד כשמשלבים אותו באלבום דיגיטלי מעוצב. העיצוב מותאם לסגנון הצילום.
אם יש מי שרוצה לשמור על הקו האלבומי נקי יותר גם זה אפשרי.
מה הסוד שלי?
מנסה לתת לילדת בת המצווה לטעום מכמה עולמות, לא מקבעת על סגנון אחד מסויים, הן אוהבות את זה ומרגישות הכי נסיכות בעולם.
מזמינה אתכם להציץכאן וגם באתר שלי: www.mehabeten.com











 משחקי אור וצל






 מתוך צילומי פיות ביער




 "אוהבת לא אוהבת"



 
 הרקדנית הפרטית שלי...




 קצת חולות מדבר







שיהיה במזל טוב - קרן ליברמן - סטודיו יצירה מהבטן. www.mehabeten.com
אני כאן לכל שאלה: 0503-485475

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה